FAQ FAQ  •  Buscar Buscar  •  Registrarse Registrarse  •  Entre para ver sus mensajes privados Entre para ver sus mensajes privados  • Login Login

CANAL 9 I PUNT 2 PER FI A ONTINYENT

Índice del Foro Televisión Digital » Foros Archivados » Cobertura TDT por Comunidades y Provincias » Comunitat Valenciana
Publicar nuevo tema   Responder al tema
Ver tema anteriorEntre para ver sus mensajes privadosVer tema siguiente
AutorMensaje
ontinyent
Asunto: CANAL 9 I PUNT 2 PER FI A ONTINYENT MensajePublicado: 11 Jul, 2006 - 07:46 PM
Nuevo en el Foro

Canal 9 i Punt 2 , ja es veuen a ONTINYENT. Per cert, també han aparegut dos canals més: test 3 i test 4, els dos estant emitin la carta de ajust. ¿algú sap que son?

Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado  
Responder citando Volver arriba
SayanCatx
Asunto: CANAL 9 I PUNT 2 PER FI A ONTINYENT MensajePublicado: 11 Jul, 2006 - 07:57 PM
Moderador
Moderador

Aquestos canals han sigut aquest cap de setmana passat el senyal internacional de la visita del papa i imatges i retransmissió de la visita per a les pantalles gegants instalades a valència. En un futur ja proper seràn els canals PopularTV i LasProvinciasTV.

Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor MSN Messenger  
potries
Asunto: CANAL 9 I PUNT 2 PER FI A ONTINYENT MensajePublicado: 13 Jul, 2006 - 07:22 PM
Experto

ontinyent escribió:
Canal 9 i Punt 2 , ja es veuen a ONTINYENT. Per cert, també han aparegut dos canals més: test 3 i test 4, els dos estant emitin la carta de ajust. ¿algú sap que son?

Crec que el senyal que es veu en Ontinyent de TVV a traves del mux 39 es el senyal que arriba a gran part de la Vall d'albaida desde el Montduver,ja que esta emetren en gran potencia.Envie un correu personal de un bon amic a la ciutat de Ontinyent.

Hola, Salva!

Prou caloreta per ací però moderada, 33º i 28%. Si mires en el fórum "Técnicas e instrumentos meteorológicos" voras un xicotet reportatge sobre la Davis que li vaig comprar al forero "mgr" per un bon preu, estic supercontent encara que he de comprar el datalogger per connectar-la a l'ordinador.

Doncs ja he llegit al fórum aquell que vam comentar (en el qual no sé per què no em deixa registrar-me i participar) que es veu Canal 9 en TDT a Ontinyent, jo ací en casa no veig res de res, cada dia repasse el dial de dalt a baix, no ho entenc, el 39 el veia perfecte abans i la instal.lació de l'antena crec que és totalment correcta (no veig cap canal pixelat i els analògics tots perfectes, és una centraleta que ho amplifica tot).

No sé si el que diu que veu Canal 9 en TDT és possible que li entre la senyal de Montdúver o algo, tu que creus? Ja et dic que porte setmanes mirant-ho i res de res.

En fi, a vore si algú altre ens pot traure de dubtes...

Salutacions cordials.

vilaplana
Asunto:  MensajePublicado: 14 Jul, 2006 - 12:16 PM
Nuevo en el Foro

Jo soc ONTINYENTI, i afirme que si que veig c 9 i punt 2, en tdt, a més de test 3 i test 4. Jo no tinc ninguna antena convencional, ni cap modul, ni cap amplificador ni res per l'estil. M'explique: en estiu vixc en el camp, prop del repetidor torrater, (baix l'institut) i en hivern vixc en el poble en l'avinguda almaig, son dos zones molt ben orientades cap al repetidor. Cosa per la qual utilitzant una antena de cuernos, d'un televisor xicotet, capte el senyal amb calitat máxima a pesar de que la potencia oscila entre el 40 i 60%, pero mai es pixela. Respecte al mux, no ho se, no tinc el tdt en el pis per comprobar-ho.

Respecte a la web, em dona molt de problemes per a entrar, ja que quan posse el login, apareix un missatge que em diu que les cokies del navegador deuen estar activades, cosa que si que les tinc activades. A vegades les borre, pero no crec que aixó deguera ser un problema per poder accedir com a membre registrat.

potries
Asunto:  MensajePublicado: 14 Jul, 2006 - 05:01 PM
Experto

No estic dient que no es veja TVV a Ontinyent per TDT,la qual cosa volem és de es confirme que eixa senyal arriba des de l'emissor d'Ontinyent,ja que alguns l'estan veient i altres no l'estan veient,açò ve a què segons ubicació el senyal arribe des del Motduver, encara que es tinga l'orientació de l'antena al repetidor d'Ontinyent,cal tindre en compte que els repetidors de TV com de ràdio que emeten des del Montduver cubrixen gran part de la Vall d'Albaida.El dilluns vaig estar en la zona de Bellús,i per allí es veuen moltes antenes orientades al Montduver,tant en vertical com en horitzontal.
Ací en la Safor el mux de TVV s'esta veient des de sempre,però hi havia moltes zones privilegiades i altres no,en el meu cas personal era que el senyal era molt dèbil,i algunes vegades se m'arribava a carregar amb imatge pixelada,i poc mes,no obstant uns amics en Daimús la veien perfectament,però no arribava el senyal des del Montduver,arribava des de Calicanto.

Mostrar mensajes anteriores:     
Cambiar a:  
Todas las horas son GMT
Publicar nuevo tema   Responder al tema
Ver tema anteriorEntre para ver sus mensajes privadosVer tema siguiente
 Índice del Foro Televisión Digital » Foros Archivados » Cobertura TDT por Comunidades y Provincias »  Comunitat Valenciana