Autor | Mensaje |
---|
| Asunto: santiago de compostela Publicado: 10 Ene, 2006 - 10:04 AM |
|
Nuevo en el Foro
|
| .gracias |
Ultima edición por oskaroso el 09 Mar, 2015 - 12:46 AM, editado 1 vez | |
|
|
|
 |
| Asunto: Publicado: 14 Ene, 2006 - 01:18 AM |
|
Usuario Habitual
|
| En primeiro lugar, podoche asegurar que a antena do teu veciño non influe dado que o que recibe esa antena de satelite ten unhas frecuencias moito mais altas cas da TDT por iso por esa parte non te preocupes.
Se dende onde tes a antena portatil colle potencia quere dicir que nalgunha posicion vai coller os canles; vou explicalo doutra forma:
Se non tivera cobertura non teria nada que facer porque iso quereria dicir que non tes cobertura, o coller potencia indica cobertura, a razon que non collas e que a antena a tes mal orientada a min sucediame o mesmo ahi en santiago, porque ainda que eu son da Coruña pola semana estou en santiago, o que tes que facer e empezar a mover a antena pola habitacion, hacia un lado, outro, mais alta, mais baixa... todo o que poidas imaxinarte; e creeme que funciona ,no meu caso despois de moito buscar a antena a teño enriba da propia caixa da antena pegada a ventana e collo todas as canles perfectas.
o mellor enrolleime un pouco, por iso se te cabe algunha duda pregunta que responderei no que me sexa posible. |
| |
|
|
|
 |
| Asunto: Publicado: 14 Ene, 2006 - 03:09 PM |
|
Nuevo en el Foro
|
| hola,gracias pola resposta ,un amigo vaime pasar unha antena desas que vos comento, cando a teña xa vos digo que tal ,demomento sigo co decodificador decorando,polo menos é bonito , un saudo. |
| |
|
|
|
 |
| Asunto: Publicado: 02 Feb, 2006 - 11:26 PM |
|
Nuevo en el Foro
|
| nada pasaronme a antena esa e sigo sin pillar e o codificador está novo e funciona que na casa do meu amigo si que vai.eu teño R e entereime que a partir de non sei que dia de febreiro o poñen gratis. |
| |
|
|
|
 |
|