FAQ FAQ  •  Buscar Buscar  •  Registrarse Registrarse  •  Entre para ver sus mensajes privados Entre para ver sus mensajes privados  • Login Login

Anterior  1, 2, 3, 4

Proyecto Euroregio. Alguien sabe algo??

Índice del Foro Televisión Digital » Foros Archivados » Cobertura TDT por Comunidades y Provincias » Comunitat Valenciana
Publicar nuevo tema   Responder al tema
Ver tema anteriorEntre para ver sus mensajes privadosVer tema siguiente
AutorMensaje
ValènciaTDT
Asunto:  MensajePublicado: 14 Ene, 2006 - 07:33 PM
Fanatico de la TDT

M'he equivocat amb Jiménez lo Santos i amb les demarcacions. Només hi ha 14 demarcacions adjudicades, ja que 4 encara no han sigut adjudicades. Doncs la gran befeficiària que ha aconseguit lliçències en 13 demarcacions ha sigut una empresa amb vínculs amb el President de la Generalitat Francisco Camps. Jiménez lo Santos ha aconseguit quatre demarcacions: Elx, Sangunt, Torrent i Alzira.

Disculpes.

Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado  
Responder citando Volver arriba
obrintpas
4 Asunto:  MensajePublicado: 15 Ene, 2006 - 08:37 PM
Nuevo en el Foro

SayanCatx escribió:
Otra cosa, sobre el proyecto eurorregió, leyendo cosas en otros foros (mundoTV) y webs, me he enterado que TV3 usará dos MUX enteros para ella solita, con lo que lanzarían 8 canales (los cuatro que tienen, uno extra con la desdoblación en dos canales en digital de K3 y 33, un canal parlamento, otro de deportes y no me acuerdo del cuarto). Por lo tanto, ¿en el país valenciano habrá 3 MUX para l'eurorregió? Yo no lo creo. Puede que veamos la TV3, el K3 y el 33 de la TVC, pero más no creo.

Si, jo tampoc no ho entenc! Però, també hi hauria la possibilitat de posar 5 o 6 canals en un mux, no? La veritat, es que es parla molt del projecte eurorregió, però em sembla que al final tot plegat quedara en un no-res. Tan de bo m'equivoqui i catalans, valencians i balears puguem veure tots els canals públics en català, però repeteixo ho veig difícil... (i no serà per falta de ganes del teleespectadors!).

A més, IB3, tard o d'hora, tindrà un segon canal. I llavors com ho farem? Espero que al Principat no ens col·loquin TVVi i IB3 Internacional (que també arribarà). Seria una autèntica presa de pèl...

Per cert, això del canal parlament encara està per veure. Fa un temps TVC va dir que desdoblaria el 33 i el K3 (mitjans 2006), que crearia un canal d'esports (finals 2006) i un Canal Ciutadà (2007) i que el 8è canal encara no estava decidit (potser canal parlament).

Al Principat volem veure Canal 9, Punt 2 i IB3 en digital, ja!

Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado  
SayanCatx
Asunto:  MensajePublicado: 16 Ene, 2006 - 12:19 PM
Moderador
Moderador

Obrint pas, és veritat que es pot ficar 5 ó 6 canals, inclús 8 si es vol, però la qualitat deixaria molt a desitjar (són 16 megabits a repartir, a més canals per MUX, menys bitrate i pitjor qualitat d'imatge), i no deixaria lloc per a canals interactius (la TV3 té dos canals interactius, un general, i un del 3XL.net), ó reduirian molt la taxa de bits de les aplicacions mhp.

Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor MSN Messenger  
poli
Asunto:  MensajePublicado: 16 Ene, 2006 - 03:39 PM
Nuevo en el Foro

impresionant la teva explicacio sayancatx. La veritat s q jo en que aplegaren els canals que ja hi ahn m'aconformava

Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor  
Mostrar mensajes anteriores:     
Cambiar a:  
Todas las horas son GMT
Publicar nuevo tema   Responder al tema
Ver tema anteriorEntre para ver sus mensajes privadosVer tema siguiente
Anterior  1, 2, 3, 4
 Índice del Foro Televisión Digital » Foros Archivados » Cobertura TDT por Comunidades y Provincias »  Comunitat Valenciana