FAQ FAQ  •  Buscar Buscar  •  Registrarse Registrarse  •  Entre para ver sus mensajes privados Entre para ver sus mensajes privados  • Login Login

Problemas en Puerto de Alcúdia.

Índice del Foro Televisión Digital » Foros Archivados » Cobertura TDT por Comunidades y Provincias » Illes Balears
Publicar nuevo tema   Responder al tema
Ver tema anteriorEntre para ver sus mensajes privadosVer tema siguiente
AutorMensaje
djstevan
13 Asunto: Problemas en Puerto de Alcúdia. MensajePublicado: 05 Ene, 2006 - 12:01 AM
Nuevo en el Foro

Hola a todos, estoy un poco decepcionado con la TDT. Soy de la zona norte, en concreto de Puerto de Alcúdia, aún estamos esperando todos mis vecinos para tener la dichosa cobertura en esta zona. Si alguien sabe algo, nuestro código es 07410 y en la zona de Alcúdia sí tienen cobertura 07400.

Editado por SayanCatx: no escribas con mayúsculas, es de mala educación y significa que estás gritando, además de que no por escribir en mayúsculas te van a hacer más caso.

Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado  
Responder citando Volver arriba
ValènciaTDT
Asunto: Problemas en Puerto de Alcúdia. MensajePublicado: 11 Ene, 2006 - 02:11 AM
Fanatico de la TDT

Imagin que Es Port de S'Alcúdia pertany a sa localitat de S'Alcúdia. Segons sa web http://www.tdt.es\ www.tdt.es as posar es codi postal 07400 figura com ALCÚDIA i diu que té cobertura TDT de tots es canals però parcialment. Jo no sé que significa ço de parcialment. O hi ha servei o no n'hi ha. Potser arriba a unes zones d'Alcúdia i a d'altres no i per això allò de parcialment i potser és es cas d'Es Port de S'Alcúdia.

Jo si fos tu enviaria un correu electrònic as Govern Balear as Departament de telecomunicacions i un altre as Ministeri d'Indústria espanyol. Segur que et diran alguna cosa. Si no preguntam, mai sabram es per què de ses coses. Per provar no perdam res, es no sempre es tenim. A voltes quan diem ses coses per ses bones podam aconseguir es nostres propòsits, però si anam amb queixes insultants cap a organismes que són es que han de solucionar tot això no aconseguim gens.

Salutacions des de València

ValènciaTDT
Asunto: Problemas en Puerto de Alcúdia. MensajePublicado: 11 Ene, 2006 - 02:27 AM
Fanatico de la TDT

Perdona per l'erro. Port d'Alcúdia no és Alcúdia ja me n'he adonat i com molt ben dius es codi postal és 07410, segons http://www.tdt.es\ www.tdt.es as posar aquest codi surt PORT D'ALCÚDIA i diu que en aqueixa zona encara no hi ha cobertura TDT. No conec Mallorca, només Eivissa i Formentera. Però ja ho he localitzat s'anomena "Es Port d'Alcúdia" i està prop d'Alcúdia (no s'Alcúdia com pensava que s'anomenava). Doncs imagin que es problema serà per s'orografia, la zona de Sa Talaia potser faci ombra a Es Port d'Alcúdia, o potser si es repetidor està en un altre indret faci ombra amb sa zona muntanyosa as voltant des Llac Menor i des Llac Esperança, sa qual cosa no afectaria a Alcúdia doncs està un poc més as nord. Però millor que ho preguntis a qui pertoca.

DesNord
Asunto:  MensajePublicado: 17 Ene, 2006 - 01:39 AM
Nuevo en el Foro

Com sempre Alcudia en es cul de ses emisions de TV i radio. No es suficient amb que no rebem sa majoria de emisores de radio, ni que fossim ja fa anys es darrer poble amb poder veure sa televisio privada,
sino que a mes ara no hi ha cobertura per sa TDT. ¿Es aixo una sorpresa? no, sa veritat es que alguns ja mos ho esperavem.

Un consell, djstevan, agafat-ho amb calma, que crec que nhi haura per bastant de temps.

Miquel
Asunto:  MensajePublicado: 28 Feb, 2006 - 06:44 PM
Nuevo en el Foro

DesNord escribió:
Com sempre Alcudia en es cul de ses emisions de TV i radio. No es suficient amb que no rebem sa majoria de emisores de radio, ni que fossim ja fa anys es darrer poble amb poder veure sa televisio privada,
sino que a mes ara no hi ha cobertura per sa TDT. ¿Es aixo una sorpresa? no, sa veritat es que alguns ja mos ho esperavem.

Un consell, djstevan, agafat-ho amb calma, que crec que nhi haura per bastant de temps.

Alcudia el cul? Pollença es el cul, no comparis, per cert a Pollença som diverses persones que estem a l'espera que "LA SEXTA" es dugui els drets del Mundial per a anar al Jutjat a denunciar que nosaltres no tenim cobertura i paguem els mateixos impostos que els altres.

Sobre la instal·lació en So Sant Martí:

"No saben, no contestan" encara que remors diuen que ja està instal·lat, però hi ha un problema amb l'Ajuntament d'Alcudia en el projecte d'ampliació de de potència elèctrica per un embolic del camí que puja a la muntanya.

Salutacions.

P.D. Segons la web de "Albertis" 07470 Port de Pollença té cobertura des d'Eivissa jajajajajajajajajajajajaja

pelos858
Asunto: el problema es otro MensajePublicado: 15 May, 2006 - 03:38 PM
Nuevo en el Foro

hola , soy de pto. de alcudia y resulta que me informado de xq no vemos la tdt ni la sexta e incluso los canales normales mal , al 1 el nou ,ni radios ni na, vamos no es ke vivamos en el culo del mundo el problema es otro y vergonzoso.

resulta que nuestro keridisimo ayuntamiento kiere cobrar (creo q es retevision o alguna de estas de antenas)la instalacion de una nueva antena en el repetidor del pto. ,pero el ayuntamiento tiene un contencioso con esta empresa xq le kiere hacer pagar a esta empresa por poner la antena , la empresa a dixo ke nada y el ayuntamiento si no ve la pasta pues no pone nada , desde luego la tv creo q es un derecho no? y ahora que hacen el mundial y encima solo por la sexta nos vamos a kedar sin verlos por los ratas del ayuntamiento , esta perdida de señal afecta alcudia y pto. pollença y pto. , digamos ke somos los unicos de casi toda españa ke no podemos acceder a este servicio , QUE OS PARECE??? se podria hacer algo me pregunto yo??

bueno amigos saludos y este es el gobierno ke tenemos ¡¡

QUE VERGUENZA ¡¡¡¡¡¡

Mostrar mensajes anteriores:     
Cambiar a:  
Todas las horas son GMT
Publicar nuevo tema   Responder al tema
Ver tema anteriorEntre para ver sus mensajes privadosVer tema siguiente
 Índice del Foro Televisión Digital » Foros Archivados » Cobertura TDT por Comunidades y Provincias »  Illes Balears